چراغ براکت LED (خطی)

براکت یا چراغ خطی LED جزو مدرن‌ترین سیستم‌های روشنایی هستند که از لحاظ کارایی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی دارای طول عمر بیشتر، بازده نوری بالاتر، شار نوری بهتر و مصرف انرژی کمتری هستند. چراغ‌های خطی از نظر نورپردازی نیز  ویژگی‌های بهتری نسبت به انواع دیگر چراغ‌ها دارند که با استفاده از آن ها می‌توان طراحی های متنوع و زیبایی با توجه به طراحی داخلی و همچنین در نظر گرفتن ویژگی های خاص معماری و دکوراسیون محل مورد نظر را انجام داد.

استفاده از چراغ های خطی برای نورپردازی می‌تواند علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز ، باعث زیبا و لوکس به نظر رسیدن بیشتر فضا نیز می‌گردد. ایجاد لاین های نوری مناسب با گوشه‌ها و کنج‌ها یا دیگر زوایای پلان معماری با استفاده از این چراغ ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.  طول این چراغ‌ها معمولاً بلند است و به صورت‌های متنوعی مثلاً به صورت معلق از سقف یعنی چراغ خطی آویز، چراغ خطی توکار یا چراغ خطی روکار روی سقف یا دیوار تعبیه می‌شوند.

این چراغ‌ها تنوع زیادی دارند و برای هر نوع فضایی مناسب هستند و این ویژگی باعث محبوبیت روز افزون آن میان  طراحان داخلی جهت انجام ایده‌های جدید و شیک نورپردازی شده است.

چراغ براکت LED از محصولات بریج لوکس دارای ضمانت تعویض 18 ماهه می باشند.

ویژگی های محصولات بریج لوکس

نصب آسان
طول عمر بالا
روشن شدن سریع
حرارت پایین
صرفه جویی در مصرف انرژی
قیمت به صرفه